mission complete ! ! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Mieke Michels - WaarBenJij.nu mission complete ! ! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Mieke Michels - WaarBenJij.nu

mission complete ! !

Door: mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

31 Januari 2009 | Nederland, Venray

Dag allemaal,

Bij deze kan ik jullie laten weten dat de vracht verpleegspullen op 26 december 2008 aangekomen is bij Pater Balemans in Tamale. Hij heeft afgelopen week alles bezorgd bij Madam Fulera en ze heeft me een bericht gestuurd om jullie allemaal te bedanken. Ze schreef: The excitement and happines we were when the items arrived was tremendious. I don't know how to thank you and may God bless you. Als laatste vermeldde ze nog of ik voor een boiler of sterilator kan zorgen. Wat een mens hé. Ik denk overings dat ik voldoende geld over heb om de toiletten in de clinic te laten maken/vervangen. Ik ben hiermee nog doende. Het is niet uitgesloten dat ik volgend jaar weer voor langere tijd ga werken als vrijwilliger en ik sluit ook niet uit dat het weer Ghana/ Tamale of Bolgatanga zal worden. Als dit zo is dan neem ik het geld mee en regel het ter plekke zelf. Het geeft een heel goed gevoel dat de actie tot een goed einde is gekomen en dat alles op de plaats van bestemming is. Het kan dus, zo blijkt. Namens Madam Fulera dank ik jullie allemaal nogmaals hartelijk voor de gulle bijdragen en de support. De vrouwen die nu bij de clinic komen om te bevallen kunnen in ieder geval in een goed bed met lakens liggen. En het afval kan in de vele vuilnisbakken die ook meegegaan zijn. Mooi toch.
Goed, ik laat het hierbij voor nu. Mocht er meer nieuws komen dan schrijf ik weer.

Mieke

  • 01 Februari 2009 - 07:09

    Silvia En Peter:

    Nou Mieke TOPPIE!!!!!!
    Geweldig om te weten dat alles is gelukt. Wisten we wel als we het in jouw handen laten.
    gr Peter en Silvia

  • 01 Februari 2009 - 10:27

    Sabina En Didier:

    Fantastisch dat je dit allemaal hebt geregeld Mieke!

  • 01 Februari 2009 - 11:29

    Marian:

    Hoi Mieke, kei goed, geeft zelfs mij een beetje kriebel in mijn buik. Geweldig wat je hebt gedaan hoor. Volgende keer doen we weer mee. Groetjes,Marian.

  • 19 Februari 2009 - 20:40

    Riet Thuis:

    Hoi Mieke
    Wat fijn dat het allemaal op z.n plaats is terechtgekomen dat geeft voor jou in het bijzonder een fijn gevoel.je weet het je bent voor mij nog steeds een kanjer.

  • 27 Juli 2009 - 19:53

    Mieke Coenders:

    Je bent een kanjer mieke dat heb je mooi voor elkaar gekregen daar in ghana je actie Tamala. vooral bedden voor baby geboorte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2009

mission complete ! !

12 Oktober 2008

actie Tamalé, een succes ?

23 Juni 2008

Weer in het gareel /Actie Tamalé

20 April 2008

Oost West Thuis Best!

20 April 2008

Geloof&onderwijs
Mieke

Actief sinds 06 Feb. 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 53712

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 06 Maart 2015

Naar Can Tho in Vietnam

06 Maart 2010 - 01 Mei 2010

Terug naar Tamalé

01 Maart 2008 - 27 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: