Op weg naar Ghana - Reisverslag uit Venray, Nederland van Mieke Michels - WaarBenJij.nu Op weg naar Ghana - Reisverslag uit Venray, Nederland van Mieke Michels - WaarBenJij.nu

Op weg naar Ghana

Door: mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

26 Februari 2008 | Nederland, Venray

Beste allemaal,


Het 1ste bericht op deze site, nu nog uit Venray. De laatste voorbereidingen worden afgewerkt en de rugzak is al bijna gepakt. De reis naar Ghana gaat zaterdag beginnen. Van 1 maart tot 26 april zal ik wonen en werken in Tamalé ,in het noorden van Ghana. Zaterdag vlieg ik naar de hoofdstad Accra. Hier wordt ik opgehaald door Alex en Suni, een Ghanees echtpaar die ook voor de organisatie vrijwillig wereldwijd hand- en spandiensten verlenen. Ik zal 2 nachten bij hun verblijven. Dit vnl om te wennen aan de hoge temperatuur en om nog eea in orde te maken voor de reis naar het noorden. Alex en Suni zorgen ervoor dat ik meekan met de bus[trotro] naar Tamalé, 800 km noordelijker. Van horen zeggen neemt deze reis zo'n 10 tot12 uur in beslag. Hierbij werd erg hard gelachen dus ik vermoed de eerste verassingen met tijd ed, echt Afrikaans. In Tamalé wordt ik vervolgens ook weer opgehaald en naar het gastgezin gebracht. In de loop van de daarop volgende dagen zal ik aan de slag gaan in het ziekenhuisje/gezondheidspost aldaar. Hoe dit allemaal verder gaat zal ik gaan vertellen op deze site. Vind je het leuk om het wel en wee te volgen lees dan mee.
Voor nu veel groet aan allen en tot het volgende bericht, maar dan uit Ghana,

Mieke

  • 27 Februari 2008 - 16:13

    Astrid:

    Hoi Mieke
    Heel leuk om je via deze site te volgen. Dan lijkt het toch of we een beetje meemaken wat jij mee maakt.
    Heel veel werkplezier!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes uit Deurne

  • 27 Februari 2008 - 16:43

    Marja En Sraar:

    Hallo Mieke,

    Graag volgen wij het wel en wee van jou via deze site. Heel veel succes, sterkte, maar ook geniet ervan.
    Een goede reis gewenst en kom vooral goed weer terug.

    Groetjes,

    Sraar, Marja, Bram en Carolien

  • 27 Februari 2008 - 16:51

    Peter En Yvonne:

    Hoi Mieke,
    Mogen we je je via deze site heel erg veel succes wensen met deze missie in Ghana. Een hele goede reis, doe voorzichtig en we leven hier vanut Rooy met je mee.
    Zonnige groeten van alle Winnentjes.
    xxxx

  • 27 Februari 2008 - 21:13

    Sabina En Didier:

    Hoi Mieke,

    We wensen je heel veel plezier en succes in Ghana! We verheugen ons op de foto's!
    Goede reis en tot gauw,

    Groetjes uit het Haagse,

    Sabina en Didier

  • 01 Maart 2008 - 08:51

    Silvia En Peter:

    Hoi die Mieke
    tot zover was ik gelukkig alop de hoogte.We zullen alles blijven volgen. Kei spannend. Wat had ik graag in jou schoenen gestaan. Super reis toegewenst
    Liefs Silvia en Peter

  • 02 Maart 2008 - 08:23

    Joke:

    Hoi Mieke
    Wat spannend allemaal, we zullen je volgen op de site, goede reis.
    Groetjes Math Joke Lisa,Jim en Nynke.

  • 02 Maart 2008 - 12:50

    Anna:

    Lieve Mieke,

    Ook vanuit Groningen leven we met je mee en zullen we je op deze site volgen. Een hele fijne tijd!

    Veel liefs, Anna, Gerda en Sanna

  • 02 Maart 2008 - 17:04

    Marian:

    hoi mieke, wij wensen je alle goeds op je missie naar afrika. ook ik vind het ongelooflijk spannend en zal je blijven volgen. dikke knuffel van ons.

  • 03 Maart 2008 - 18:49

    Jeannette En Peter:

    Hoi Miek,

    We hopen dat je het Afrikaanse tempo snel onder de knie zult hebben. We denken dat je daar veel plezier van kunt hebben. Geniet en beleef.

    Jeannette en Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2009

mission complete ! !

12 Oktober 2008

actie Tamalé, een succes ?

23 Juni 2008

Weer in het gareel /Actie Tamalé

20 April 2008

Oost West Thuis Best!

20 April 2008

Geloof&onderwijs
Mieke

Actief sinds 06 Feb. 2008
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 53730

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 06 Maart 2015

Naar Can Tho in Vietnam

06 Maart 2010 - 01 Mei 2010

Terug naar Tamalé

01 Maart 2008 - 27 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: