Terug naar Tamalé - Reisverslag uit Venray, Nederland van Mieke Michels - WaarBenJij.nu Terug naar Tamalé - Reisverslag uit Venray, Nederland van Mieke Michels - WaarBenJij.nu

Terug naar Tamalé

Door: mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

04 Februari 2010 | Nederland, Venray

Beste lezers,

Ja, het gaat er weer van komen.Na 2 jaar ga ik terug naar Tamalé.

Dit zal niet velen bevreemden na de goede ervaringen die ik daar heb opgedaan in 2008. Allereerst ben,ook ik,reuze benieuwd hoe het is met al de gestuurde materialen, hoe het gaat met Madam Fulera,Esther en Joseph en hun baby Stephan[ja,ja het is gelukt].Ook ben ik nieuwsgierig ofdat er veranderingen, of liever nog,verbeteringen merkbaar zijn in het leven van mensen die ik destijds heb ontmoet. Uiteraard ga ik ook weer mijn beste beentje voorzetten, de handen uit de mouwen steken en proberen iets te betekenen voor diegenne die een beroep doen op hulp van de kliniek van Madam Fulera.
Wie weet wat voor verassingen me verder te wachten staan,we zullen zien.
Op zaterdag 6 maart vertrek ik en op zaterdag 1 mei keer ik terug in Holland.Evenals de vorige keer zal ik verslag uitbrengen van mijn ervaringen in den verre,volgens mij wordt dit wel weer op prijs gesteld.
De laatste weken voor vertrek zijn al aangebroken en ondanks dat ik nog druk in de weer ben met mijn nieuwe baan, kriebelt het ook al regelmatig en kijk ik erg uit om in het vliegtuig te stappen en de reis naar Ghana weer te gaan maken.

Mieke

  • 05 Februari 2010 - 06:38

    Astrid:

    Hoi Mieke
    Ja weer spannende tijd!!
    Heel veel plezier met de voorbereidingen en we komen natuurlijk nog eerst een borrel drinken voor je weg gaat.
    Wij zijn ook weer benieuwd naar jou bijzondere belevenissen aldaar.
    Tot gauw
    Groet en een kus

  • 05 Februari 2010 - 08:24

    Marij:

    wat leuk dat het nu toch zover is! op dit moment ben ik in nl. maar mis. wist je dat al? ik zal je dus helaas niet ontmoeten in tamale! ik wens je een goede tijd toe en succes met alle voorbereidingen. doe ze daar in tamale de groeten!

  • 05 Februari 2010 - 11:41

    Inge Kranendonk:

    Lieve Mieke,
    weer een hele onderneming, maar geweldig leuk voor je!
    Heel veeel succes met je voorbereidingen voor de reis en alvast een fijne verjaardag volgende week, liefs Inge

  • 20 Februari 2010 - 12:48

    Math-Joke:

    Hoi Mieke,
    Dat je weer een keer terug ging, hadden wij wel verwacht. Spannend allemaal,maar ook erg leuk.
    We zien je voor vertrek nog wel. Groetjes

  • 27 Februari 2010 - 16:30

    Hallo Mieke:

    Weer terug naar Ghana.

    Heb een fantastiche Tijd. ik volg je.

    mieke Coenders.

  • 03 Maart 2010 - 09:41

    Rieky:

    hallo mieke,
    nog even een laatste groet,ik wens je een hele goede reis veel voldoening met je werk, en een gozond weer thuis komen, groetjes rieky

  • 05 Maart 2010 - 11:08

    Mientje:

    Hallo Mieke,
    Hoorde van Mieke dat je weer zou vertrekken naar Ghana.Ik wens je een goede reis en veel voldoening in je werk. Dit zal je zeker lukken met jou enthousiasme.
    Ik volg je.
    groetjes Mientje

  • 06 Maart 2010 - 15:40

    Jeannette En Peter:

    fijne reis en goede tijd

    liefs

  • 06 Maart 2010 - 20:23

    Tiny (Mama V.Didier):

    Hai lieve Mieke,
    Ik wens je een hele fijne en mooie tijd in Tamalé!
    Succes, ik volg je met belangstelling!
    Geweldig dat je dit doet!
    Poen Tiny

  • 07 Maart 2010 - 19:05

    Wilma:

    Hoi Mieke

    Ik hoop dat je heenreis goed is verlopenen en dat je maar gauw aan het verschil in temperatuur bent gewendt.
    Wij volgen met spanning al je belevenissen.
    Groetje Wilma en Ton

  • 07 Maart 2010 - 19:37

    Arna:

    Hoi Mieke,

    Als je dit leest ben je weer in je "vaderland"
    Geniet er van.

    Liefs Arna

  • 07 Maart 2010 - 19:37

    Arna:

    Hoi Mieke,

    Als je dit leest ben je weer in je "vaderland"
    Geniet er van.

    Liefs Arna

  • 09 Maart 2010 - 11:55

    Silvia:

    Mieke

    We zullen je reis zeker volgen en hopen dat je de drukte van de laatste tijd achter je kunt laten
    Liefs Sil

  • 09 Maart 2010 - 12:56

    Riet Thuis:

    Hoi Mieke
    Ik hoop dat je goede reis heb gehad en goed bent aangekomen.Ik wens jou heel veel sucses en sterkte met alles.Pas goed op jezelf.Tot hoors!!!!

  • 14 Maart 2010 - 18:40

    Marja:

    Hoi Mieke,

    Als je dit leest ben je alweer een weekje in Ghana. Hopelijk gaat alles goed en ben je inmiddels weer wat geacclimatiseerd.
    Wij wensen je heel veel succes en een hele fijne tijd.

    Groetjes,

    Marja en Sraar

  • 11 April 2010 - 06:56

    Aggie Janssen:

    Hallo Mieke,
    Tiny, mijn zus en de moeder van Didier, heeft me jouw reisverslagen doorgestuurd en ik ben erg onder de indruk.
    Wat fantastisch wat je daar doet. Lijkt me ook wat voor mij als ik met pensioen ben. Heel veel sterkte en een fijne tijd. Op de bruiloft van Didier en Sabina zullen wij elkaar ontmoeten en en ik hoop dan eens uitvoerig met je te kunnen praten. Groetjes, Aggie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 06 Feb. 2008
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 53733

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 06 Maart 2015

Naar Can Tho in Vietnam

06 Maart 2010 - 01 Mei 2010

Terug naar Tamalé

01 Maart 2008 - 27 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: